Serendípia: WILD ONE

Serendípia: WILD ONE

A Wild one, una pop-up Store situada al barri de SoHo de New York ofereixen un producte exclusiu, de disseny minimalista i colors en tendència per a mascotes de famílies sofisticades. El concepte de la botiga sorgeix de la idea de crear un espai on les mascotes i les seves famílies puguin passar l’estona, jugar i gaudir d’un cafè, tot mentre interactuen físicament amb els productes.

 

 

Gràcies a l’Anna, que va sortir al carrer intrigada a saludar i a convidar-nos a entrar al seu local, vam descobrir una idea de negoci molt interessant… L’espai interior, dissenyat per l’empresa Uppercase, és ampli, diàfan i d’estètica industrial. Estil que caracteritza la majoria dels interiors del barri de SoHo.

 

Des de l’exterior, dos alts i amplis finestrals aproximen el producte a peu de carrer generant una sensació de continuïtat. L’embolcall, estratègicament revestit de colors neutres, incita que la mirada de l’espectador només percebi la gamma de colors de la marca. Fins i tot el mobiliari era del mateix color que els productes! L’ il·luminació focalitzada per zones és una bona elecció per a crear diferents ambientacions dins d’ un espai sense elements divisoris.

 

“Compromesos amb la comunitat” és un dels seus lemes. Periòdicament organitzen reunions per les mascotes i les seves famílies, a més a més de buscar voluntaris per acollir animals rescatats al barri.  

 

Una gran bancada de forma orgànica, equipada amb accessoris per als acompanyants de les mascotes, ressegueix gran part del perímetre lateral del local. Per la part posterior, una gran zona vegetal ens recorda que estem al seu territori. Estem en territori salvatge.

 

 

Si et ve de gust conéixer una mica més sobre el concepte de pop-up Store, pots visitar la nostra publicació sobre Botigues que desapareixen.

 

¡No et quedis amb l’intriga!